Drugi początek

Pomysł na bloga pojawił się nagle. Spadł na mnie któregoś wieczora i nie dał o sobie zapomnieć. Jakiś czas biłem się z myślami, czy warto się w to bawić, bo dotychczasowa forma publikowania recenzji perfumowych (na jednym z portali) w zupełności mi wystarczała. Jednak w między czasie ów portal nieco obniżył loty, co pchnęło mnie niejako do owejż samodzielności, do której całkiem przymuszony został przez nagłą, acz wspomnianą już myśl.
Co u mnie zobaczycie? Ano recenzje wszelakie zapachów męskich. Są one moje, subiektywne, indywidualistyczne i oparte nie tyle na wiedzy, co na odczuciu. Możecie się z nimi nie zgadzać – zapraszam do komentowania – lub zgadzać, albo przejść obok. Mam nadzieję, że swoim hobby pomogę komuś odkryć magiczny świat woni.
Aha, witajcie 🙂

PS No tak, byłbym zapomniał! Pewnie się zastanawiacie czemu akurat „drugi”, a nie trzeci lub nawet pierwszy początek? Ano blog wystartował jakiś czas temu na innej platformie, niemniej była ona na tyle kulawa, że aż żal się robiło okraszać takie fajne teksty tak marną grafiką 😉 Fiku miku więc i jestem tutaj.

Skomentuj

