Paul Smith „Story” – Jestem z lasu… to czuć!

Nie zawsze rzeczy skomplikowane są lepsze od tych prostych. Czasem jest dokładnie odwrotnie. Ba! Mówi się nawet, że piękno tkwi w prostocie. Coś w tym jest, a doskonałą ilustracją do tego jest perfuma, którą właśnie przedstawiam – Paul Smith „Story”.

Jest to jeden z najbardziej zielonych zapachów na otwarciu jakie znam. Zielony mech w pierwszej linii, biegnie za nim bergamota i bardzo w tle grejpfrut. Wrażenie mniej więcej takie jakbyśmy się nagle znaleźli pośród świeżego lasu, pachnącej zroszonej trawy… Niesamowite! I piękne! Zapowiedź prawdziwej opowieści, która wciąga z wielką siłą. Otwarcie czy też może pierwsza nuta trwa długo i niepostrzeżenie przechodzi w serce – tutaj również jest zielono, tak mocno, że róża się bardzo głęboko schowała za zasłoną jaśminu. Trochę szkoda, bo jej praktycznie nie czuć. Na zejściu piżmo i drzewo cedrowe, które ładnie ciągną zapach do samego końca, aczkolwiek nie narzucają się, w zasadzie czujemy to co na początku.
Woń jest bardzo linearna, jej rozwój jest niezwykle delikatny, słabo wyczuwalny nie zaburza odbioru całości.

No i co byście powiedzieli po takim opisie?
Jakiś tam leśny zapach, zielony…
Otóż, to jest moi drodzy wspaniały i piękny zapach. Męski, zielony, leśny – tak. Prosty – tak, ale w tej prostocie jest metoda. Fakt, chciałoby się więcej tej opowieści, ale kto wie, co wyłoniłoby się z całości – łatwo przekombinować. A tak, po wspaniałym otwarciu mamy pewność, że tak już pozostanie do końca.
Woda dosyć trwała ok. 4h mocno wyczuwalna, potem przechodzi w mgiełkę i aromat blisko ciała, choć tu akurat wszystko zależy od skóry, gdyż ja ją czułem nawet po całym dniu noszenia.
Dla kogo? Myślę, że raczej nie dla dzieciaka, ale jeśli masz więcej niż naście lat to będzie dobrze. Zdecydowanie na dzień.
Ze względu na swoją świeżość nadaje się zarówno na lato jak i chłodniejsze dni.
Bardzo dobra cena.

Na mnie zapach wywarł wielkie wrażenie, a przekonały mnie by spróbować recenzje w internecie. Ani jednej negatywnej…
Po-le-cam!

Kompozycja: 5(-)
Moc: 3(+)
Trwałość: 3(-)
Flakon: 4

Umysł: grejpfrut, bergamota, zielony mech
Serce: jaśmin, zielona róża
Baza: bursztyn, drzewo cedrowe, piżmo

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s