SOB

…czyli Subiektywna Ocena Belora…

Większość swoich wrażeń na temat perfum staram się umieszczać bezpośrednio w treści recenzji. Poniżej jej możecie zobaczyć oceny w poszczególnych kategoriach, które wyrażają moje zdanie na temat tak technicznych jak i bardziej „artystycznych” aspektów danej kompozycji. W zasadzie to, plus wspomniane odczucia – wystarczają, by wyrobić sobie jakiś pogląd na temat recenzji i ewentualnie zainteresować się lub nie zainteresować daną wodą. Jednak po przemyśleniu sprawy doszedłem do wniosku, że przydałby się jakiś prostszy sposób komunikowania wam mojej bardzo „całościowej” oceny konkretnych perfum. Dzięki temu moglibyście wiedzieć w jakim stopniu coś mi się podoba lub nie, bo chyba nie zawsze klarownie i bezpośrednio wynika to z treści samej recenzji (nie zawsze język jest na tyle giętki, i wyraża w pełni, co myśli głowa).

I odpowiedzią na tę wątpliwość jest właśnie SOB, czyli Subiektywna Ocena Belora, wyrażająca moją ogólną ocenę i stosunek do perfum. Zamieszczana będzie poniżej czterech już istniejących.
Ponieważ prawo nie działa wstecz, będę ją dodawał od kolejnych postów.

Pozdrawiam wszystkich (trzech) czytelników (ciocię też)!

Skomentuj

