toś men zasportowił!

large-tous-men-sport1Jest kilka perfum, które na mojej liście „do powąchania” wiszą już bardzo długo (lata). Jedną z tych „trudno dostępnych – długo czekających”  jest woda Tous Man. W sumie jest dostępna w perfumeriach internetowych i to nawet w ludzkich cenach, niemniej kupowanie flakonu 100 ml zupełnie w ciemno, to nie jest najlepszy pomysł, więc „Tus” sobie wisi i czeka na lepsze czasy (jak wszyscy, którzyśmy stąd nie wyjechali).

A dziś o czym innym chciałem nawiązującym do powyższego, przypadkownikiem zupełnym trafił mi się bowiem w łapki sampelek Tous Man…. tyle, że w wersji Sport.
I w sumie nie bardzo jest o czym pisać, bo jego nazwa mówi o nim więcej niż on sam o sobie, ale…
Tous Man Sport to bombka cytrusowa, słodka, soczysta i delikatnie kwaskawa zarazem. Jedyną ciekawostką w wypadku tego zapachu jest fakt, iż nosząc go byłem przekonany że dominującym akordem jest kwaśny grejpfrut, a tymczasem okazało się, że to miks cytryny aldehydów i jabłka, daje takie wrażenie. Nieszczególnie interesujące zresztą dodajmy. Poza tym wszystko jak w milionie innych tego typu wynalazków – nietrwałe, syntetyczne, szamponowate, no i przede wszystkim jednostajnie nudne.
Nosząc TMS nie czułem się ani odświeżony, ani wysportowany. Choć między bogami a prawdami – fanom wszelkich wyczynowców może się spodobać.

Nuty:
Umysł: cytryna, aldehydy,
Serce: imbir, jabłko,
Baza: drzewo kaszmirowe, mech dębowy, cedr, piżmo (a świstak siedzi…)

Kompozycja: 2(+)
Moc: 2(+)
Trwałość: 3(-)
Flakon: 3(+)
SOB: 2(+)

Niby jest jakaś koncepcja, niby coś tam przekazuje, ale i tak mi się nie podoba. Ten pan jakiś taki ciapowaty.

4 comments

  1. Belorze, w salonach jubilerskich Tous są także perfumy. 🙂

    Co do zapachu grejpfrutów, istnieje aldehyd grejpfrutowy. No, w sumie „aldehyd grejpfrutowy” to nazwa potoczna, a sama substancja jest izolatem grejpfrutowym i zawiera Nonanal, Citronellal, Decanal, Citral iOctanal. Pachnie fantastycznie: świeżo i rześko.

    1. Dzięki za info (Tobie i Olfaktorii), jak będę w Bonarce oblukam ich salon (ciekawe, czy mają testery? 😉
      Co do aldehydu grejpfrutowego, to szczerze mówiąc nie wiedziałem o tym, ale sądząc jak pachnie to coś, raczej nim nie jest 😉

  2. Z jakiego miasta jesteś? Pytam, ponieważ z tego, co mi wiadomo, perfumy marki Tous można nabyć (a co za tym idzie, również przetestować) w salonach biżuteryjnych tej marki. Osobiście widziałam w Warszawie damskie perfumy Tous (na męskie nie zwróciłam uwagi).

    1. Cześć, jestem z KrK i jest tu rzeczywiście salon Tous, ale jubilerski (bo tym się przede wszystkim zajmują hiszpanie), więc nie jestem pewien czy perfumy również mają, ale przy okazji sprawdzę. W ich ofercie bieżącej jest Tous Man, Sport i Heaven.

Skomentuj

