nie taki znowu z niego hardy Edek

edhardyNie spotkałem nigdy wcześniej perfum sygnowanych logo Christian Audigier, więc próbka perfum tego producenta była pewnego rodzaju niespodzianką. Ed Hardy Men, to perfumy które gdzieś tam kiedyś przewinęły się w kręgu moich zainteresowań, ale nigdy na tyle intensywnie bym zwrócił na nie większą uwagę. Przyznam, że największym (choć i tak nie przesadnie) zaciekawieniem obdarzałem kolorowo zaprojektowane flakony, przedstawiające bardzo charakterystyczne motywy zwierzaków, tatuaży, czaszek i róż. Zresztą wystarczy wpisać hasło “ed hardy” w googlach i przeszukać grafiki, by przekonać się samemu, to w sumie pewien rodzaj stylu. Niestety, często forma nie idzie w parze z treścią, przez co przygoda z zapachem kończy się bardzo szybko.

Ed Hardy prezentuje nam się niezwykle prostą, słodką kompozycją, w której wyróżnić można dwie bardzo słabo zaznaczone fazy – owocowe, delikatnie zielone bergamotkowo-mandarynkowe otwarcie i subtelnie “miętowe” (silnie rozwodniona pasta do zębów) rozwinięcie. I to wszystko. Ani początek ciekawy, ani to co dzieje się później w żaden sposób nie potrafi zaintrygować. Nie pachnie  ładnie, ani odpychająco, nie jest świeżo i nie jest przytłaczająco – idealnie w środku, perfekcyjnie pomiędzy, cudownie nijako i wtórnie. Pachnidło byłoby wzorem przeciętności, archetypicznym wręcz, gdyby nie jeden feler – słaba trwałośc wody i beznadziejna jej emisja. Pięć, może sześć godzin i po Edku śladu ni ma, a żeby w tym czasie coś poczuć, trzeba mocno nadwyrężać mięśnie szurając nosem po ciele i tak jest od początku do rychłego końca.

Słabiutkie i nieciekawe jest to wszystko i powoduje rozczarowanie, no bo jak to tak? Kolorowo i radośnie rozkrzyczana buteleczka cieczy obiecuje coś więcej, a tymczasem sama woń kompletnie nie spełnia pokładanych w niej nadziei. Jedyne na co warto tu spojrzeć to właśnie ów fajnie “skomponowany” flakon, przy założeniu, że akurat gustujecie w takim stylu. Perfumeryjnie Christian Audigier Ed Hardy for men, to niestety bida.

Kompozycja: 3(-)
Moc: 2
Trwałość: 3(-)
Flakon: 4(+)
SOB: 2(+)

Nuty:
Umysł: bergamotka, mandarynka, szałwia,
Serce: mięta,
Baza: ambra, piżmo.

Reklamy

3 comments

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s