Hugo – element odświeżający

hugo-boss-hugo-element-edtTest Hugo Boss Element wyglądał dokładnie tak jak przewidywałem. Woda pojawiła się na skórze, po kilku godzinach z niej zniknęła, w tzw. międzyczasie wywołując w wyższych partiach mego ciała grymas zniesmaczenia. Najsam koniec pojawiły się negatywne odczucia (choć pewnie towarzyszyły mi także w trakcie noszenia), by finiszować z krótką myślą: barachło.
I w zasadzie niewiele się zmieniło, poza świadomością która dotarła do mnie kilka dni po testach, a która okazała się na tyle dziwna i uwierająca, że przez dłuższy czas trudno mi było jakoś ją zasymilować. A mianowicie, jakkolwiek mi się nie podobają wielce i uważam taki przejaw perfumiarstwa za marność straszliwą, to w gruncie rzeczy Boss Element robi to co powinien i w ramach swojej smutnej kategori – robi to dobrze.

Kompozycja prosta niczym budowa pisuaru – cytruski z nieco chemiczną “nutą wodną” od kopa, co w praktyce znaczy tyle, że pachnie jak odświeżacz do wc o bukiecie “breeze”, następnie element “pazura”, czyli do bólu zdarta płyta w postaci niezbyt wyraźnego imbiru (tu dodatkowo “wzbogaconego” kolendrą) i ledwie wyczuwalny piżmowo-mydlany finisz – nic ciekawego. Tyle, że dla mnie, bo jak sie okazuje dla kogoś, kto oczekuje właśnie takiego, lekkiego odświeżenia (bo tak akurat jest) i niezobowiązującego bliskoskórnego zapachu na upał – będzie w sam raz. I w gruncie rzeczy nie jest tak najgorzej jak się z powyższego obrazka maluje, fakt pachnie bardzo krótko, słabo i w sumie uniseksowo (czyli trochę nijako), ale w porównaniu do kilku innych śpeców, które wąchałem – utrzymanych w tej konwencji – jest nieźle.

Nie mam pojęcia jak podsumować. Nie podoba mi się – to na pewno. A jednak mam wrażenie, że zrównując tego Bossa z ziemią, byłbym niesprawiedliwy, a nie lubię takim się czuć. W której ocenie zawrzeć jakieś pozytywy? Kompozycja? Prosta i wtórna… Parametry? Słabe… SOB – musi być niski, bo się nie podoba, więc?
Więc powiem tak – jesli lubicie świeże, wodne niezobowiązujące perfumy na gorące dni, to możecie sięgnąć po opisywany produkt i z dużą dozą prawdopodobieństwa nie zawiedziecie się. Jeśli jednak nie lubicie… to trzymajcie się od niego bardzo daleko. Bardzo bardzo.

Kompozycja: 3(-)
Moc: 3(-)
Trwałość: 3(-)
Flakon: 4
SOB: 2(-)

Nuty:
Umysł: cytrusy, nuty wodne,
Serce: imbir, kolendra,
Baza: cedr, piżmo.

Spot? Nudy.

Ale macie tu coś innego – zrobione amatorsko a o dwie klasy lepsze.

Skomentuj

