Hatem, którego nie będzie

rsshatm_aedp10_1__5Tu miała powstać recenzja Rasasi Hatem ale ze względu na brak dofinansowania z ministestwa zajęć wszelakich utwór nie powstał…

Nie no żartuję ale recenzja Hatem’a rzeczywiście nie powstała i nie powstanie, ponieważ zapach zrobił mnie w przysłowiowego uja. Tzn. przetestowałem go, a w głowie pojawił się już zarys tego co chcę przekazać, usiadłem do pisania, naniosłem nieco z próbki na nadgarstek by mieć świeże wrażenia i… konsternacja.
Pachnie kompletnie inaczej od tego co wąchałem wcześniej, na tyle odmiennie, że moje uprzednie odczucia całkowicie straciły rację bytu. No bo jak pisać? O tym co wąchałem wtedy czy czuję teraz? A przecież wtedy to był słodki, kwiatowy uniseks z intensywnym jaśminem w sercu i mocnym przechyłem w stronę kobiecą, a teraz delikatny, wytrawny  kwiatowiec z lekko mydlanym feelingiem?
Po zastanowieniu doszedłem do wniosków iż:
Po pierwsze primo – należy bardzo uważać nato, na jaką skórę nanosimy perfumy – Hatem testowany na ciałku niiumytym akuratnież wydobył z siebie pokłady słodyczy, naniesiony po kąpieli (oczywiście po wyschnięciu skóry) zapodał wytrawnością;
Po drugie primo – trzeba stanowczo zwracać uwagę na primo piersze.
A ponieważ nie posiadam już więcej próbki tego Rasasi’ego, to tekst może kiedyś powstanie a może nie.
A wy uważajcie, bo perfumy to przewrotne bestie i potrafią z nami i na nas tak zatańczyć, że można ich nie poznać (a na pewno mocno się zadziwić)!

Nuty (dla dociekalskich):
umysł: lawenda, bergamota, cytryna Amalfi, szałwia muszkatołowa,
serce: nutyty drzewne, przyprawy, jaśmin, róża, geranium,
baza: piżmo, drewno sandałowe, paczula, cedr.

4 comments

        1. Rzeczywiście nie ma! Byłem przekonany, że pisałem recenzję Egry… w takim razie nadrobię to jak najszybciej, szczególnie że ostatnio często ją noszę to i wrażenia są bieżące z tego naprawdę dobrego pachnidła 🙂

Skomentuj

