Zasady Walki

Jakiś czas temu zapowiedziałem kilka nowości na stronie, co by ją nieco rozruchać.
Póki co, niewiele z tych zapowiedzi zrealizowałem, niemniej w jedną z obietnic zamierzam właśnie tchnąć życie. Pamiętacie „Zapachowy Ring”? Mają to być pojedynki dwóch (lub więcej) pachnideł w określonych kategoriach.
Na ringu stoi już dwóch zawodników i czeka na określenie zasad, więc w tym wpisie kilka słów o nich (zasadach, nie zawodnikach).

Walka toczy się na dystansie 6 rund, w każdej z nich zawodnicy mogą się wykazać w określonych dyscyplinach. I tak:
Runda 1 – Kompozycja – każdy daje z siebie ile może, pachnie najciekawiej jak potrafi. Pokazuje, że nie jest patykiem ciosany i ma do zaoferowania coś więcej niż tylko pierwsze wrażenie po spryskaniu nadgarstka.
Runda 2 – Oryginalność – nie jest to najistotniejsza cecha perfum, jeśli zapach jest co najmniej dobry. Ale jeśli nie taki nie jest, to potrafi się stać niezwykle istotna…
Runda 3 – Jakość – tu istotne będą dwie rzeczy – czy to co czujemy jest naturalne czy też dusi niczym głodny boa oraz ogólny anturaż (np. tandetne wykonanie flakonu, lanie z atomizera itd. (w przypadku testu z próbek – niektórych elementów oczywiście oceniał nie będę).
Runda 4 – Parametry użytkowe – krótko mówiąc, jak mocno pachnie i jak długo. Ważne? No ba!
Runda 5 – Flakon – Wbrew pozorom, przynajmniej w moim odczuciu, stanowi integralną część perfum (i może dlatego nie kupuje odlewek). Nie musi być małym dziełem sztuki (choć miło kiedy jest) ale powinien stanowić komplementarną całość z zapachem.
Runda 6 – Ring wolny – naparzanka bez ograniczeń, wszystko co nie mieści się w poprzednich dyscyplinach – kto da z siebie więcej, pokaże coś nowego – ten lepszy.

Po każdej z rund zawodnikom przyznawane będą punkty w przedziale od 0 do 3.
Gdzie 0 to tragedia grecka, 1 wypracowanie klasowe, 2 niezły esej a 3 praca doktorską prof. Miodka .
Na koniec sumujemy punkty i wyłaniamy zwycięzcę starcia.
Proste? Przejrzyste? Zobaczymy 😉

A już jutro na ringu staną: Rasasi La Yuqawam vs Armani Eau de Nuitarmani.

yuqawam

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s