O-Zone, Man!

1No proszę jaka niespodziajka! Perfumy, które zostawiłem na sam koniec, zakładając że nic ciekawego mnie tu nie spotka ze strony marki Sergio Tacchini, okazały się czarnym konikiem w całym secie próbek, który w ostatnim czasie przetestowałem.

Kompozycja prosta i finezyjna jak plaskacz w odpowiedzi na intelektualne zaczepki krewkich kodowców, nie kryje w sobie nic, co samymi tylko nutami spisanymi na papierowej pięciolinii marketingu miałoby zwrócić uwagę, a tymczasem… Od pierwszego akordu figlarnie kręci w nosie słonecznymi cytrusami (dominująca mandarynka), doprawionymi kardamonem i muszkatem – pięknie! Jest słodko, wesoło i radośnie a do tego naprawdę ładnie. Wydaje się, że sekret kompozycji tkwi właśnie w owym umiejętnym przełamaniu cytrusów przyprawami, co w samo w sobie nie jest szczególnie odkrywcze ale tutaj udało się to bardzo dobrze zrobić, osiągając niezwykle aromatyczny i przyjemny efekt. Oczywiście, że nie znajdziecie jakiś oryginalnych patentów ale to co w ramach nieskomplikowanej, cytrusowej woni zaproponował nam bezimienny nos tworzący dla Sergio Tacchini (lub innej dużej grupy) robi bardzo dobre wrażenie i poprawia humor. Celowo nie wspominam o jakiejś ewolucji zapachu, bo to raczej koncept oparty na głównym motywie i jeśli się coś zmienia w czasie, to głównie siła zapachu i ewentualnie pojawiające się pewne „dodatki”, jednak schowane mocno w tle (np. kwiaty).

Sergio Tacchini O-zone for Man, to tak nieskomplikowane i niczego nie udające pachnidło, że aż trudno go za to nie polubić. Pachnie jak na świeżynkę przystało, czyli ok 5h, nie zarzuca projekcją na lewo i prawo ale daje się wyczuć – ot, „standard”. Flakon, nawiązujący nieco do Bulgari Aqua (i do jednego z flankerów owych nawet podobieństwo też jest), i ta nazwa – ozon, całkiem trafna bo pachnie lekko, lekkością aromatyzowanego powietrza.

Krótko mówiąc, warto spróbować jeśli szukacie fajnego, świeżego aromatu bez udziwnień na ciepłe dni.

Podobne: Bulgari Aqua Amara, Bois d’Orange Roger&Gallet, itd.

Kompozycja: 4
Moc: 3
Trwałość: 3
Flakon: 4
SOB: 4(+)

Nuty:
umysł: grejpfrut, cytryna, mandarynka,
serce: gałka muszkatołowa, herbata, jaśmin, kardamon,
baza: piżmo, ambra, bursztyn, wetiweria, cedr.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s